خرید شیر برقی کستل

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
علی
11:56
چهار شنبه 2 تير 1400

شیر برقی چیست و چگونه کار می کند؟
بورکرت بعنوان یک تولید کننده پیشرو شیر برقی ، اطلاعات بیشتری  قیمت شیر برقی کستل در مورد چگونگی عملکرد شیر برقی دارد. به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم تا به برخی از سوالات متداول در مورد عملکرد شیرهای برقی ، کاربردهای معمول شیر برقی و نحوه تعویض شیرهای برقی پاسخ دهیم.


چاپ

اشتراک گذاری

شیر برقی چیست؟
تعریف شیر برقی یک شیر الکترو مکانیکی است که معمولاً برای کنترل جریان مایع یا گاز استفاده می شود. انواع شیر برقی وجود دارد ، اما انواع اصلی یا به صورت آزمایشی عمل می کنند یا مستقیم عمل می کنند. دریچه های خلبان ، که بیشترین استفاده را دارند ، از فشار خط سیستم برای باز و بسته شدن دهانه اصلی در بدنه دریچه استفاده می کنند.

در حالی که دریچه های برقی مستقیم عمل می کنند روزنه اصلی شیر خرید شیر برقی کستل  را که تنها مسیر جریان شیر است ، مستقیماً باز یا بسته می کنند. آنها در سیستم های نیاز به ظرفیت جریان کم یا برنامه هایی با دیفرانسیل فشار کم از طریق روزنه دریچه استفاده می شوند.

شیرهای برقی چگونه کار می کنند
نحوه عملکرد شیر برقی از طریق کنترل جریان مایعات یا گازها در یک حالت مثبت ، کاملاً بسته یا کاملاً باز است. آنها اغلب برای تعویض شیرآلات دستی یا برای کنترل از راه دور استفاده می شوند. عملکرد شیر برقی شامل باز یا بسته شدن روزنه در بدنه دریچه است که جریان از طریق شیر را اجازه می دهد یا از آن جلوگیری می کند. یک پیستون با بالا بردن یا پایین آوردن درون یک لوله آستین ، با انرژی دادن به سیم پیچ ، دهانه را باز یا بسته می کند.

شیرهای برقی از یک سیم پیچ ، پیستون و مجموعه آستین تشکیل شده اند. در شیرهای بسته معمول ، یک فنر برگشتی پیستون پیستون را در مقابل روزنه نگه می دارد و از جریان جلوگیری می کند. هنگامی که سیم پیچ برقی فعال شد ، میدان مغناطیسی حاصل از آن پیستون را بالا برده و جریان را امکان پذیر می کند. هنگامی که سیم پیچ برقی در یک سوپاپ معمول باز می شود ، پیستون از روزنه مهر و موم می کند ، که به نوبه خود از جریان جلوگیری می کند.

چرا از شیر برقی استفاده می شود؟
در بیشتر برنامه های کنترل جریان ، برای کنترل مایعات در سیستم لازم است جریان را در مدار شروع یا متوقف کنید. برای این منظور معمولاً از شیر برقی با کار الکترونیکی استفاده می شود. با فعال شدن شیر برقی شیر برقی کستل می توان شیرهای برقی را در مکان های از راه دور قرار داد و به راحتی توسط سوئیچ های الکتریکی ساده کنترل شد.

شیرهای برقی بیشترین عناصر کنترلی را در سیالات استفاده می کنند. آنها معمولاً برای خاموش کردن ، آزاد کردن ، دوز ، توزیع یا مخلوط مایعات استفاده می شوند. به همین دلیل ، آنها در بسیاری از مناطق کاربرد یافت می شوند. سلونوئیدها به طور کلی سوئیچینگ سریع و ایمن ، عمر طولانی ، قابلیت اطمینان بالا ، قدرت کنترل کم و طراحی جمع و جور را ارائه می دهند.

شیر برقی در کجا استفاده می شود؟
برنامه های شیر برقی شامل طیف گسترده ای از تنظیمات صنعتی ، از جمله کنترل عمومی خاموش ، حلقه های کنترل نیروگاه ، سیستم های کنترل فرآیند و برنامه های مختلف تولید کننده تجهیزات اصلی است که به چند مورد اشاره می شود.

شیرهای برقی را می توان در بخشهای مختلف یافت ، از جمله:



تعداد بازدید از این مطلب: 13
بازدید : 13

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود